SHU TO / website was redesigned.
It was added HUNGRY SCISSORS page, which is a project exploring “spatial self-expression” launched in 2024.
SHU TO / のWEBサイトをリニューアル。
2024年に 開始した"空間的自己表現"を思考するプロジェクト HUNGRY SCISSORS ページを追加。
SALOMON ISETAN SHINJUKU POP-UP STORE
A pop-up store of French outdoor brand "Salomon" opened at Isetan Shinjuku. SHU TO / was in charge of the design and production of the fixtures. The identity of the brand was expressed by incorporating carabiners, which are outdoor tools, into the frame structure of the fixtures.
伊勢丹新宿本店 3Fにて4月17日よりフランスのアウトドアブランド、サロモンのポップアップストアがオープン。その什器の設計、制作をSHU TO / が担当。
アウトドアツールであるカラビナを什器のフレーム構造に組み込むことでブランドのアイデンティティを表現した。
-
Directed by ON TOKYO SHOWROOM
HUNGRY SCISSORS '24 1 25
“Hungry Scissors"
It is a project from SHU TO / which explores "Spatial self-expression". We will launch its first works ‘24 1 25 at CONTRAST from 1/26(Fri) to 30(Tue).
SHU TO / は2024年「空間的自己表現」を思考するプロジェクト「Hungry Scissors」をスタート。 その初作品 '24 1 25 を1/26(金) から30(火)までCONTRAST にて発表する。発表時の自身の感性を作品に反映するため、展示期間中を含めライブ形式にて制作。
CENTURY AUTO SHOWROOM
Century Auto is a total car store based in Chiba, Japan. SHU TO / has designed the fixtures for their new showroom. Those are made of corten steel which was rusted over several weeks for the project, and smoked glass tops. The entier arrangement of these mystical fixtures created unique atmosphere in this space.
千葉県松戸市を拠点とするトータルカーショップ、センチュリーオート。その新たなショールームの什器デザイン、及び制作監理をSHU TO /が担当。什器には数週間掛け錆を生成、曲げ加工したコールテン鋼とスモークガラス天板を採用。これらの印象的な什器を全体に配すことでショールームに独自の世界観を創り出した。
NIKKEI VALUE RESERCH / NIKKEI TELECOM
ALPHATAURI POP UP STORE HANKYU
ON TOKYO SHOWROOM
ON TOKYO SHOWROOM, a sales platform with a compositive marketing approach, including a global network connecting Japan and the rest of the world. They opened a new satellite showroom due to their business expansion. SHU TO / was in charge of the design.
日本と世界を繋ぐグローバルネットワークを含めた複合的なマーケティングアプローチを行うセールスプラットフォーム、ON TOKYO SHOWROOMが事業拡大に伴い新たにサテライトショールームをオープン。その設計を SHU TO / が担当。
ALPHATAURI POP UP STORE
DECORTE /PERFUMERIE SUKIYA
Perfumerie Sukiya is a cosmetic store in the department store S-PAL at Sendai, which is positioned like a symbol of all cosmetics stores in Japan. The project was for a renewal of Decorté section to expand the space. SHU TO / was in charge of the interior design.
化粧品総合ブランドストアのランドマークとも言うべき パヒューマリースキヤ。S-PAL 仙台店内デコルテコーナーの区画増床に伴う内装計画をSHU TO /が担当。